niedziela, 22 grudnia 2013

Życzenia

Kochani, 

Źródło: http://www.tapeciarnia.pl/152324_balwan_fioletowy_cylinder_szalik.html

Na mnie już czas. Między pakowaniem, a podjadaniem chciałam jeszcze co nie co napisać na blogu. Mam nadzieje, że nie zapomnę niczego wziąć ze sobą (na pewno nie grozi mi zapomnieć dziecko, jak w filmie „Kevin sam w domu” ;)) Na blogu odezwę się ponownie po 7 stycznia, gdyż staram się postępować tak jak sugerowałam w poprzednim wpisie, czyli odciąć się od kabli i spędzić ten cenny dla mnie czas z bliskimi. Niestety mam rodzinę daleko, stąd wykorzystuję każdą chwilę z nimi. Poza tym, teraz ja chcę trochę poleniuchować, spać do godziny 11 i objadać się do 11 (wieczorem) wszystkimi pysznościami, które wcześniej przygotujemy :)
 
Tak więc, życzę Wam wszystkiego co najlepsze, wesołych i zdrowych świąt. Aby tym razem Wasze postanowienia noworoczne przetrwały ;) i zostały zrealizowane. Aby rok 2014 był dla Was magiczny i lepszy od 2013 roku. Dużo miłości, bo jest najważniejsza w życiu oraz, abyście na swojej drodze spotykali dobrych ludzi, a tym złym potrafili się przeciwstawić.
 
Życzę Wam, aby podczas obżarstwa za bardzo nie przytyć ;), doceńcie każdy prezent, każde dobre słowo i ten rodzinny czas. Przede wszystkim dużo się śmiejcie, nastawcie pozytywnie do świata, może znajdziecie chwilę na przewartościowanie swojego życia. Zatrzymajcie się w tym pędzie i odpowiedzcie sobie na pytanie: co jest dla mnie najważniejsze, gdzie tak pędzę w życiu?…. wiem, że święta nastrajają na takie głębokie, filozoficzne myśli ;) Doceńcie to co macie i gdzie jesteście, wówczas będziecie szczęśliwi. Na koniec życzę dystansu do otaczającego Was świata i ludzi. Kiedyś gdzieś przeczytałam, że najważniejszym dystansem do pokonania jest dystans do samego siebie. Dlatego zacznijcie się śmiać nawet z siebie ;) z siebie żartować i do pewnej granicy pozwólcie na to innym :)
 
Jeszcze raz WESOŁYCH, KOLOROWYCH ŚWIĄT oraz SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014!!!


Źródło: http://www.tapeciarnia.pl/81403_mikolaj_okulary.html
P.s. Drogi Mikołaju, jeżeli czytasz mojego bloga to wiedz, że ja w Ciebie wierzę ! ;) i czekam na odpowiedź na mój list. Jak 24 grudnia będziesz zostawiał dla mnie prezent, to nie krępuj się, znasz drogę do lodówki ;) na stole zostawię ciasto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...