piątek, 28 czerwca 2013

Sałatka z surimi z Brzydkiej Prawdy


Źródło: kadr z filmu Brzydka Prawda

Brzydka Prawda jest filmem komediowym z Gerardem Butlerem i Katherine Heigl. Ponoć ten film jest obraźliwy dla niektórych Panów i Pań, ja tam jednak bardzo się uśmiałam na nim. Niestety muszę przyznać, że w dużej mierze pokazuje prawdę, sposób myślenia faceta i kobiety na temat miłości, seksu i ogólnie płci przeciwnej. 

Abby (Heigl) jest spełniającą się zawodowo producentką telewizyjną szukającą swojej idealnej miłości, która według jej szowinistycznego pracownika (Butler) nie istnieje. Aby udowodnić swoje racje i sztuczki jakie działają na zdobycie faceta, wplątuje on swoją przełożoną w serie zadań, które dają nie spodziewane efekty….

MOJA OCENA FILMU: 8/10
 
W filmie ma miejsce kolacja służbowa. Abby chcąc wypróbować wibracyjne majtki nie zdążyła ich zdjąć przed wyjściem. Oczywiście majtki zaczęły działać w tym nie odpowiednim momencie ;) Bohaterka miała na stole zamówioną sałatkę (chyba dosłyszałam ceviche), niestety  jej nie widać, ale sytuacja gdzie Abby zwala swoje podniecenie na sałatkę, że jest taka pyszna ;) postanowiłam jakoś ją odtworzyć ;) wg własnego przepisu.

Przepis na sałatkę z surimi:


Czas przygotowania: 40 minut; Porcja dla trzech osób;

Składniki:

- mała główka sałaty karbowanej
- około 10 pomidorków cherry
- garść czarnych oliwek
- pół kostki sera feta
- mała paczka surimi
- przyprawy (sól, pieprz, zioła)
- oliwa z oliwek
- pół limonki
- łyżka pesto z bazylii

Sposób przygotowania:

- Wszystkie warzywa umyć, liście sałaty podrzeć do miski. Dodać pokrojone na cztery części pomidory oraz oliwki. Ser pokroić w nieduże kostki i dodać do miski (1).
(1)

- Surimi po odmrożeniu jest już gotowe do spożycia, ja natomiast pokroiłam na mniejsze kawałki, kilka zostawiłam całych i podsmażyłam na oliwie z oliwek
- Po ostygnięciu surimi dodać do reszty składników (2)
- Wycisnąć sok z pół limonki do szklanki i dodać łyżkę pesto. Całość wymieszać i dodać do sałatki.
- Delikatnie przemieszać sałatkę i dodać do smaku przyprawy. Na końcu sałatkę polać delikatnie oliwą z oliwek.


(2)


Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...