piątek, 28 czerwca 2013

Iluzja- więcej niż magia! Pozwolisz się oszukać?

Źródło: kadr z filmu Iluzja
Dzisiaj byłam na premierze filmu Iluzja, który tak mi się spodobał, że postanowiłam jeszcze dzisiaj o nim wspomnieć. Jakbyście się zastanawiali co robić w weekend to bardzo polecam przejść się do kina na ten film:) Koniecznie!! Jak tylko zobaczyłam reklamę tego filmu to od razu wiedziałam, że pójdę na jego premierę. Generalnie do kina chodzę jak już przewali się tłum ludzi po pierwszych dniach filmu na ekranie, ale są takie wyjątki, takie rodzynki filmowe, gdzie po prostu muszę od razu iść ;) bo nie mogę dłużej czekać!

Muszę wspomnieć o durnym polskim tłumaczeniu tytułu filmu :/ oryginalnie brzmi: Now you see me.... wiec nie wiem skąd się tłumaczom wziął tytuł Iluzja.... no ale zostawię to bez większego komentarza.

MOJA OCENA FILMU: 9,5/10

Generalnie uwielbiam!, wręcz jestem fanką magii, czarów, iluzji, sztuczek i trików :) zawsze fascynował mnie ten świat, jak oni to robią, że tak zwinnie manipulują czyimś umysłem i zmysłami. A ja należę do ciekawskich osób, więc tym bardziej moja fascynacja i zainteresowanie większe. Lubię tę część świata, która jest inna, ciekawa i niedostępna dla każdego, to mi jakoś przypomina, że życie nie musi tak wyglądać szaro jak na co dzień, że może być również magiczne...

Źródło: kadr z filmu Iluzja

Na tym filmie nie ma możliwości się nudzić. Doborowe towarzystwo (Morgan Freeman, Jesse Eisenberg, Isla Fisher) dba o wysoki poziom emocji. Reżyser (Louis Leterrier) przenosi nas do świata czarów i trików, gdzie na jednym z show, magicy na oczach widzów okradają bank w innym kraju...na innym kontynencie w kilka sekund, prowadząc spektakl! Natomiast pieniądze z tego banku trafiają na konta ludzi zasiadających na widowni. Bohaterowie ściągają na siebie FBI, zaczyna się szalona zabawa i pogoń za iluzjonistami. W filmie nie brakuje spektakularnych trików, pościgów a nawet dobrego poczucia humoru :)
Każdy wychodził ożywiony po filmie z kina. Mnie i nie tylko, bardzo się podobała Iluzja i gorąco polecam do obejrzenia. Nie pożałujecie :) Kto wie, może magia okaże się prawdą ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...