czwartek, 12 września 2013

Niepamięć



Źródło: kadr z filmu Niepamięć

Nie pamiętam, kiedy ostatnio oglądałam jakiś film z Tomem Cruisem. O ile dobrze kojarzę był to Raport Mniejszości (bardzo dobry film). Tym razem ponownie Tom ma rolę w filmie osadzonym w przyszłości.  Niepamięć jest dobrym filmem, choć średnio przepadam za tym aktorem, to dałam się przekonać zwiastunowi.


MOJA OCENA FILMU: 6,7/10

Po ataku obcych na Ziemię, zostaje ona w dużym stopniu skażona i niemożliwa do zamieszkania. Ludzkość musiała przenieść się na księżyc Saturna. Jack (Tom Cruise) stacjonuje wraz ze swoją partnerką na Ziemi doglądając i naprawiając urządzenia, mające na celu filtrowanie wody. Urządzenia te (Drony) są uszkadzane przez obcych, którzy przeżyli wojnę z ludźmi i starają się ją jeszcze opanować. 

Za dwa tygodnie bohater ma skończyć swoją misję i wrócić do kolonii ludzkiej, ale pewnego dnia dochodzi do wydarzenia, które zmieni Jego życie o 180 stopni. Otóż rozbija się statek kosmiczny na Ziemi i Jack ratuje jedną z ocalałych.

Źródło: kadr z filmu Niepamięć

Uratowana kobieta wywołuje u bohatera nieoczekiwane wspomnienia, których nie może tak łatwo wymazać i zaczyna pragnąć je zachować i pogłębić. Jack już wie, że musi odkryć prawdę, która któregoś dnia doprowadza go do obcych….  

Źródło: kadr z filmu Niepamięć

Podsumowując, film polecam do obejrzenia w wolny wieczór. Nie jest nudny czy przewidywalny. Myślę, że może się Wam spodobać,. Ja z mężem miałam pozytywne wrażenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...