środa, 4 września 2013

Palące Burrito z Movie 43....


Źródło: kadr z filmu Movie 43
Jakiś czas temu bardzo zależało mi na oglądnięciu tego filmu, myśląc, że nieźle się pośmieję. Wówczas bardzo zaintrygowała mnie obsada: Kate Winslet, Gerard Butler, Halle Berry, Uma Thurman, Hugh Jackman, Richard Gere, Naomi Watts i wiele innych… ale po przeczytaniu recenzji przystopowałam z jego obejrzeniem. Ale!, ostatnio będąc u rodziny, kuzyn skomentował ten film tak: „ obejrzyjcie sobie Movie 43, śmiesznie głupia komedia. Jest tam gościu, który ma jaja na brodzie” ….;) pomyślałam, hmm ciekawe :p

Stwierdziłam, że muszę sama ocenić ten film i faktycznie Movie 43 jest z serii takich komedii jak: Straszny film, Głupi i Głupszy itp. Na końcu zastanawiałam się, jakim cudem tylu świetnych aktorów wzięło udział w czymś takim ;) 

MOJA OCENA FILMU: 5,5/10

Generalnie film opiera się na serii krótkich filmików komediowych, poruszających różne dziwne tematy… i wydarzenia począwszy od pierwszej miesiączki po wspomniane genitalia na szyi. Film tworzyło 11 różnych reżyserów i czy im się udało stworzyć coś śmiesznego? Hmm może przez pierwsze 15-20 minut film mnie bawił, ale później to już jak dla mnie, wszystko było trochę na siłę.
Czy ja ten film polecam? Hehe jak chcecie się odmóżdżyć i macie wolne 1,5h to polecam, choćby z czystej ciekawości. Może Wy zrozumiecie jakim cudem tacy aktorzy…….
Długo się zastanawiałam, czy ten przepis wykorzystać do tego filmu. Po krótkim namysle, stwierdziłam, że czemu nie. Staram się mieć generalnie dystans do wszystkiego, a szczególnie dystans do samej siebie. Kto widział film, ten zrozumie ;)

Przepis na „Palące” Burrito:

Czas przygotowania: 30-40 minut;  Porcja dla czterech osób;

Składniki:

- 500 g mięsa mielonego np. wieprzowego
- 1 papryka pomarańczowa
- 1 cebula
- 1 puszka krojonych pomidorów
- 100g ryżu
- Puszka czerwonej, pikantnej (meksykańskiej) fasoli w sosie
- Placki tortilla
- Przyprawy: łyżka bazyli, łyżka chilli lub pikantnej, czerwonej papryki, sól, pieprz, pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:

- Cebulę pokroić w kostkę i podsmażyć. Dodać mięso mielone oraz przyprawy pod koniec smażenia mięsa
- Dodać fasolę, pomidory, pokrojoną w kostkę paprykę i dokładnie całość wymieszać. Gotować na wolnym ogniu, aż składniki i przyprawy się wymieszają
- Ryż ugotować, przecedzić i dodać do całego sosu. Wymieszać i gotować jeszcze przez około 7-10 minut. Skosztować i ewentualnie doprawić jeszcze do smaku. Ma być pikantne, ale nie aż tak, żeby nie było czuć smaku :p czy wypaliło nam buzię


- Podawać farsz zawinięty w tortillę (można ewentualnie do środka dać jeszcze plasterek sera żółtego), polać jogurtem naturalnym / śmietaną i posypać z wierzchu ziołami


 



                        Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...