poniedziałek, 14 października 2013

Obecność

 
Źródło: youtube.com

Obecność kogoś podczas oglądania tego filmu na pewno obowiązkowa. Sama bym zawału dostała i całą noc siedziała z zapałkami w oczach …. Dawno temu lubiłam oglądać horrory, z czasem mi przeszło. Poza tym, jakość horrorów się obniżyła i akcje polegały na pokazaniu najbardziej możliwych, krwawych jatek, np. wyciąganie oka, podcinanie ścięgien w stopach, lub wyskakiwanie z ciemności straszydeł itp.

Paru znajomych było na tym filmie w kinie i bardzo go polecali. Ponoć niektórzy wychodzili w połowie filmu, bo był tak przerażający. Tak więc stwierdziłam, że zaufam opiniom i również się wybiorę.

I tak nadszedł romantyczny wieczór…. i czas na horror. Rzeczywiście jest mocny i warty obejrzenia, film jest oparty na faktach, także dodaje to kolejnego dreszczyku emocji. Nie wiem czy jest sens go opowiadać, bo można to podsumować zdaniem: Opowiada o rodzinie, która zaczyna być piętnowana obecnością demona. Także tematyka wydaje się monotonna i dobrze nam znana, ale pomimo to, film ma coś w sobie. Trzyma w napięciu od samego początku do końca. Parę razy się polałam piciem, bo tak podskoczyłam. Dlatego na pozostałą część filmu odpuściłam sobie napój ;)

MOJA OCENA FILMU: 7,8/10

Film polecam, ale jak już wspomniałam: Jeżeli nie chcesz mieć koszmarów, to oglądaj film w ciągu dnia z kilkoma osobami…..ale to nie będzie to samo…ten klimat, ten dreszcz, to polanie się piciem.. warto w nocy obejrzeć…:)

4 komentarze:

  1. haha od kilku dni mam ten film i boje się go obejrzeć...czekam na właściwy dzień albo raczej poranek...czytałam opinie że film po prostu wymiata...Jak sie zdobede na odwagę to podziele się wrazeniami ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe polecam jednak obejrzeć go w nocy ;) ale z kimś :p w połowie snu się obudziłam i bałam się popatrzeć w stronę szafy więc szybko zwinęłam się pod kołdrę powtarzając sobie :"to tylko film, to tylko film" i nie otwierałam oczu... mąż się ze mnie śmiał na drugi dzień, że nie powinnam, oglądać takich filmów, ale co tam...dla tego filmu warto było się bać! :)

      Usuń
  2. Ha! Zaraz powiem mojemu C., co będziemy oglądali w Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!! Szczególnie na Halloween jest strzałem w dziesiątkę ! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...