czwartek, 14 listopada 2013

Spaghetti z hot dogami



Źródło: kadr z serialu TWP s.5, odc.23

Serial komediowy: Teoria Wielkiego Podrywu bardzo przypadł mi do gustu ze względu na cięte i śmieszne riposty Sheldona (jednego z głównych bohaterów). Są również elementy nauki (fizyka, biologia, astronomia, inżynieria), przedstawiane w sposób humorystyczny, które czasami mijają się z prawdą, ale przestaje mieć to znaczenie….

MOJA OCENA SERIALU: 8/10

Może serial nie jest tak strasznie kultowy i śmieszny jak Przyjaciele, których mogę oglądać non stop i nigdy mi się nie znudzą. Za to Teoria Wielkiego Podrywu nadrabia innymi elementami i za drugim razem również mnie bawił. Także kto wie, może jak obejrzę 10 raz wszystkie sezony to będę miło zaskoczona i będzie dalej mnie rozśmieszał…. :) Serial przedstawia perypetie czterech przyjaciół, którzy są naukowcami. Każdy z nich jest specyficzny, ale to co ich łączy to siła mózgu!.. Są bardzo inteligentni, jedyne w czym są geniuszami  to w na nauce, fizyce kwantowej itp. Niestety kompletnie nie znają się na kobietach i relacjach z nimi. Pewnego dnia do mieszkania na przeciwko wprowadza się atrakcyjna blondynka, która za to zna się na tych relacjach aż za dobrze ;) Od tego momentu zaczynają się śmieszne przygody pięciu przyjaciół…..


Przepis na spaghetti z hot dogami: (ulubione danie Sheldona)

Składniki:

- 3 parówki
- 2 ząbki czosnku
- 1 mała cebula
- 1 puszka pokrojonych włoskich pomidorów
- 300g włoskiego soku pomidorowego lekko zagęszczonego
- Włoski makaron spaghetti
- Przyprawy: pieprz ziołowy, oregano, zioła prowansalskie, sól, pieprz czarny, 3 łyżeczki cukru
- Starty parmezan/ ewentualnie ser żółty w kostce

Sposób przygotowania:

- Cebulę i czosnek siekamy drobno, podsmażamy na oliwie do zarumienienia. Parówki kroimy w plasterki i wrzucamy do podsmażenia
- Do całości wlewamy sok pomidorowy, puszkę pomidorów oraz przyprawy. Mieszamy i gotujemy około 30 minut. Doprawiamy do smaku
- Makaron gotujemy zgodnie z zaleceniami na opakowaniu- u mnie było 8 min.
- Gotowy makaron płuczemy pod chłodną wodą. Wykładamy na talerz, przykrywamy pysznym pomidorowym sosikiem i posypujemy startym serem


 




                       Smacznego!






4 komentarze:

  1. kocham ten serial! ale spagetti wolę bezmięsne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Sheldona, jest genialny, w każdym aspekcie tego słowa ;)
    Gdzieś czytałam, że wszystkie informacje naukowe są sprawdzane przez naukowców, więc nie oszukują. Ale nie jestem pewna, czy to prawda...
    A spaghetti pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to gdzieś słyszałam taką wersję, ale nie do końca chce mi się w to wierzyć. To tak jak wszyscy mówili, że prawdziwe informacje biologiczne i chorobowe są wykorzystywane w Dr House, a później przeczytałam wywiad w aktorem, że tylko część z tych wszystkich historii jest prawdziwa. Ale kto wie :) w każdym razie Sheldon jest mistrzem :), a w prawdziwym szoku byłam jak się dowiedziałam, że jest homoseksualistą...;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...