wtorek, 4 lutego 2014

Joey i Jego kanapka


Źródło: kadr z serialu Przyjaciele s.1 odc. 22
Joey z serialu Przyjaciele ma trzy wybitne cechy: żigolak, półgłuptasek i żarłok! ;) Jego miłość do jedzenia wszystkiego, a szczególnie pizzy i różnych kanapek jest wszystkim znana. Nie wiem czy to wynika z tego, że ma włoskie korzenie czy po prostu tak kocha jedzenie… :)

Kiedy pierwsza żona Rossa, (muszę dodać, że lesbijka :D) zaczęła rodzić to trzeba było szybko wszystkich zebrać i jechać do szpitala. Oczywiście Joey musiał przygotować kanapkę, bo w końcu jak to powiedział, nie wiadomo ile spędzą tam czasu….:)

Przepis na kanapkę Joeya:

Składniki:

- 1 największą bułkę jaką można kupić
-  Masło
- Ser cheddar
- Salami
- Jajko ugotowane na twardo
-Ser mozzarella
- Pomidor
- Majonez
- Przyprawy: sól, pieprz, zioła
 
Sposób przygotowania:

- Nie jest skomplikowany ;) przekroić bułkę wzdłuż, smarujemy masłem i przyprawiamy ziołami (bazylia, oregano). Sery kroimy na grubsze plasterki, oraz kroimy pomidor i jajka. Układamy na kanapkę w kolejności wg uznania, ja polecam: ser cheddar, salami, majonez, pomidor, ser mozzarella, jajko, sól i pieprz.
Voilà ! :)



SMACZNEGO!:)
 
   

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten serial, chociaż już taki stary.... ale jary :), kanapka idealna na śniadanko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam ten serial, widziałam każdy odcinek po 4 razy i za każdym razem mnie rozśmieszały :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przyjaciele to najlepszy serial ever! Trzymali poziom od samego początku do samiuśkiego końca (na którym zawsze ryczę jak głupia - zresztą aktorzy też ryczeli - patrz Rachel).
    A do kanapki Joeya dodałabym zdecydowanie więcej mięsa - tak jak w odcinku, kiedy Phoebe była w ciąży i jadła mięso, a Joey nie, żeby "wyrównać rachunek".
    Ewentualnie kanapka z klopsikami, jak ta, której gryza dał Chandlerowi w ramach udowodnienia mu, że znaczy dla niego więcej niż Ross, którego wcześniej niby osłonił przed wystrzałem (wystrzałem z rury samochodowej oczywiście;)
    Yyyy... czy ja już jestem fanatyczką Friendsów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe pamiętam to wszystko :) i spokojnie, takie wersje kanapek również się pojawią ;) Lecę po kolei z pomysłami i odcinakami ;), ale dziękuję za wskazówki. hmmm fanatyczka ?eeee nieee, może troszeczkę ;) na pocieszenie: nie jesteś sama, ja też tak mam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...