poniedziałek, 14 lipca 2014

X-Men: Przeszłość, która nadejdzie

Po pierwszej i drugiej części jakoś nie byłam przekonana do tej ekranizacji. Mało akcji, wrażenie nie wykorzystania potencjału pomysłu. Jednak z kolejne części były coraz lepsze, a nawet super. Najnowsza część przygód mutantów jest wręcz ekstra!

Tym razem film przenosi widza trochę w przyszłość, która nie jest kolorowa ani dla mutantów ani dla ludzi, ze względu na decyzje podjęte w przeszłości. Wszystko może brzmi skomplikowanie, natomiast widz, który oglądał wszystkie części od początku spokojnie się odnajdzie i będzie bardzo zadowolony. Grupa ocalałych mutantów pod przewodnictwem Profesora X postanawia wysłać w przeszłość Wolverina, aby zapobiegł pewnym wydarzeniom i ocalił ludzi oraz mutanty. Musi przekonać do swoich racji młodsze wersje swoich przyjaciół, którzy wtedy go nie znali i niekoniecznie wierzą, że jest z przyszłości… Odnoszę również wrażenie, że ta część w dużej mierze skupia się na historii Mystique, jej wewnętrznych problemach oraz bliskości z Profesorem X. Mnie to kompletnie nie przeszkadza, bo akurat taką Mystique mogłabym być gdybym mogła być mutant chociaż przez tydzień :p ma chyba najfajniejszy talent :D 

Źródło: youtube.com

MOJA OCENA FILMU: 9/10

Pomimo, że kilka rzeczy mi nie pasuje odnoście kolejności wydarzeń i istnienia bohaterów to oceniam wysoko film X-Men: Przeszłość, która nadejdzie. Ciekawe, czy Wy również wyłapiecie te „zagadki”
 

2 komentarze:

  1. O to dla mnie akurat był najbardziej rozczarowujący film z całej serii. Kilka rzeczy w filmie było dla mnie "zerżniętych" z innych filmów, a w dodatku średnio podoba mi się pomysł cofnięcia czasu po to, żeby bohaterowie, którzy już zginęli mieli znów ożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że podzieliłaś się swoją opinią :) Rozumiem Twoje rozczarowanie, ja jak wspomniałam w recencji, zauważyłam parę niedociągnięć w filmie..... ale i tak bardzo mi się podobał. Ode mnie duży plus za całokształt. Pozdrawiam serdecznie Olu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...