środa, 5 listopada 2014

Furia!

 
Źródło: youtube.com


Byłam, widziałam i kolejny raz bym już nie chciała iść na to do kina. Film był bardzo fajny, jeżeli tak to można nazwać. Niestety jak dla mnie smutny i brutalny. Rozumiem założenie filmu i faktycznie było widać, wręcz czuć tą furię wojny i zabijania....

„Furia”, z bardzo dobrą obsadą aktorską, pokazuje krwawe walki podczas II Wojny Światowej w bardzo realny sposób. Siedzisz wryty w siedzenie i pragniesz, aby pokazali jakieś większy lub głębszy sens tego filmu. Niestety dostrzegasz tylko brutalną prawdę jak wojna niszczy wszystko, nawet Twoje człowieczeństwo. Dobre cechy i ludzkie odruchy znikają po kilku pierwszych mordach. Rośnie w Tobie nienawiść i taka dzika furia.

Oglądałam „Furię” o II Wojnie Światowej. Zdałam sobie sprawę, że podobne rzeczy dzieją się obecnie  na wschodzie i nie chcesz wierzyć, że to aż tak nieludzko i potwornie wygląda. Zastanawiasz się jakim cudem do tego dochodzi, za co? w imię czego?
Film warty obejrzenia, nie wiem czy koniecznie w kinie. Myślę, że można poczekać aż pojawi się na dvd. „Furia” skłania do refleksji, ale sensu w bezsensie nie znajdziesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...