sobota, 1 listopada 2014

Sałatka z Czarnego Zamku


„Prosto ze stołu Lorda Dowódcy- powiedział im Bowen Marsh. Były też sałatki z ciecierzycy, szpinaku i liści rzepy”. Gra o Tron.
Sałatka jest bardzo prosta, szybka i zdrowa. O dziwo jest nawet sycąca, ale niestety bez mięsa :( :P


Autorki zachęcają do przygotowania sałatki z dodatkiem wszystkiego co zielone i zjadliwe oczywiście. Tak więc podaje lekko zmodyfikowany przepis.


Przepis na Sałatkę z Czarnego Zamku:

Czas przygotowania: 15 minut; Porcja dla 3 osób;

Składniki:

- Około 300g młodego szpinaku
- 3 szklanki liści rzepy (nie mogłam tego kupić w sklepie. Dodałam 1 szklankę Rukli, garść świeżej bazylii i świeżego oregano oraz garść posiekanego szczypiorku)
- 1 szklanka rodzynków (dodałam pół szklanki)
- 1 szklanka pieczonej ciecierzycy (ja tylko ugotowałam)
- Olej (dodałam oliwy) i ocet do smaku
- Szczypta soli

Sposób przygotowania:

- Do miski wrzucamy umytą zieleninę, rodzynki i ciecierzycę. Skrapiamy oliwą lub olejem oraz octem do smaku, dodajemy sól. I gotowe :) 



Źródło przepisu: Książka "Uczta Lodu i Ognia"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...