czwartek, 30 października 2014

BU! Halloween :D


W tym roku musicie mi wybaczyć, że nie przygotowałam nic specjalnego do jedzenia i będę Was odsyłała do przepisów z zeszłego roku. Za bardzo pochłonęły mnie rarytasy z „Uczty Lodu i Ognia”.
W tym roku wybieram się na Trupi Synod (spektakl teatru Ad Spectatores). Wszystkim, którzy są z Wrocławia polecam się wybrać na jedną z ich sztuk, warto! A Ty jesteś aktywnym widzem: 

 Źródło: youtube.com


Ostatnio przeglądałam nowości filmowe i właściwie obejrzałabym sobie dwa horrory. Moje typy: „Diabelska plansza Ouija” oraz "Zbaw nas ode złego". Przypuszczam, że nie będą to jakiś porywające horrory, ale chyba w halloween nie o to chodzi ;). Ja, mój straszny seans filmowy przerzucam na sobotę i wtedy mam nadzieje porządnie się wystraszyć :)



 Źródło: youtube.com


  


Źródło: youtube.com



A Wy jakie macie propozycje? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...