wtorek, 27 stycznia 2015

Południe

Okej, trochę przepisów przeskoczyłam, ale nie dlatego, że już ich nie wykonam, tylko postanowiłam iść za moimi smakami. Także trochę namieszam, ale nie szkodzi. Pichcenie będzie, a przecież o to chodzi.
Południe…. Brzmi jakoś cieplej, przyjemniej i smaczniej ;) niż rozgrzewające, tłuste i mięsne jedzenie w zimnych regionach. Mam nadzieje, że się nie mylę i faktycznie będzie smaczniej :)

     1.    Czarny chleb
     2.    Zupa z porów
     3.    Szesnastowieczny duszony królik (mam nadzieje, że uda mi się go zrobić)
     4.    Zwędzone ciasteczka Aryi
     5.    Tarta z borówkami
     6.    Bezowe łabędzie
     7.    Średniowieczne herbatniki miodowe

No całkiem ładnie brzmią powyższe pozycje kulinarne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...