wtorek, 2 lipca 2013

Paella Gabrielle z Gotowych na wszystko




Zanim przejdę do przepisu to poniżej coś dla rozrywki- umiejętność pieczenia Gabrielle ;)


Źródło: youtube.com
 
Po cieście cytrynowym jakoś wróciłam do serialu Gotowe na wszystko i nawet zaczęłam ponownie oglądać… co pewnie mój mąż stwierdziłby jako marnowanie czasu ;) Niestety zdałam sobie sprawę, że ten serial aż kipi różnymi przepisami, a ja go tak dawno zaczęłam oglądać, że nie pamiętam wszystkich dań i ciast z pierwszych sezonów. Także stwierdziłam, że tylko rzucę okiem na pierwsze dwa, no może trzy sezony ;) z resztą jak już obejrzę kolejny raz trzy pierwsze sezony to bez sensu nie dokończyć jeszcze raz kolejnych ;)

Gabrielle Solis jest byłą modelką, bogata głównie dzięki mężowi i uwielbia zakupy. Jest jedną z tych…hmm dam, ekstra lasek :) Nie jest mistrzynią gotowania i ponoć jedyne co jej wychodzi to paella i rzeczywiście nie jest to najtrudniejsze danie ;)

Przepis na Paelle Gabrielle:

Czas przygotowania: 1h; Porcja dla czterech osób;

Składniki:

- 1 duża pojedyncza pierś z kurczaka
- 10 pomidorków cherry
- Mieszanka warzywna (meksykańska) lub osobno:  fasola czerwona, papryka czerwona i żółta
- 1 średnia cebula
- 200g ryżu
- Oliwa z oliwek
- Przyprawy: papryka czerwona ostra, pieprz, sól, kurkuma, zioła

Sposób przygotowania:

- Cebulę pokroić w drobną kostkę i podsmażyć, dodać do niej kurczaka pokrojonego na kawałki i całość podsmażyć i doprawić solą
- Pomidorki kroimy na cztery części i to samo robimy z resztą warzyw
- Następnie do kurczaka dodajemy po kolei warzywa i całość mieszamy i gotujemy przez 20-30 minut(1)

(1)

- Z warzyw powinien puścić sok, jeżeli natomiast będzie go za mało można podlać danie bulionem warzywnym lub oliwą z oliwek
- Pod koniec doprawiamy przyprawami do smaku poza kurkumą
- Gotujemy ryż według zaleceń na opakowaniu, następnie przelewamy go zimną wodą i dodajemy do kurczaka z warzywami. Całość delikatnie wymieszać, przyprawić i dodać kurkumę jeżeli chcemy żółty kolor ryży.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...