wtorek, 30 lipca 2013

Tylko Bóg wybacza

 
Źródło: youtube.com


Jeżeli masz wolne 1,5 godziny, nie masz co robić i chcesz zmarnować swój cenny czas to polecam film „Tylko Bóg wybacza”. Gwarantuję, że spapracie swój czas…. Zachęcona zwiastunem w kinie, postanowiłam pójść i na ten film. Sam trailer prezentował kino akcji, intrygę, fajną fabułę osadzoną w Tajlandii. Taaa i to by było na tyle :p  Z samego zwiastuna na pewno zgadza się z całą resztą filmu  to, że dzieje się w Tajlandii… co do reszty to pozostawia wiele do życzenia i rozczarowuje.

MOJA OCENA FILMU: 4/10

Film opowiada o Julianie (Ryan Gosling), właścicielu klubu, w którym handluje narkotykami i nie legalnymi walkami. Kiedy dochodzi do morderstwa jego brata Billy’ego (Tom Burke), matka Juliana (Kristin Scott Thomas) wywiera na nim presję odnalezienia mordercy i pomszczenia jej pierworodnego syna. Z oporem bohater postanawia dojść do osoby, która stoi  za śmiercią Jego brata, zwaną Aniołem Zemsty (Vithaya Pansringarm).

Nie chcę do końca zdradzać filmu, chociaż nie wiele jest do zdradzenia, bo nic się sensownego nie dzieje. W zwiastunie był krótki fragmencik, jak dochodzi do walki i myślałam, że będzie fajna akcja i pokaz sztuk walki rodem z Tajlandii. Tak, walka była…. Jeden dostał po gębie i się skończyła :p. Przez pierwsze 40 minut ziewałam i nie wiedziała o co chodzi. Dobrym przykładem jest kilka scen takich jak, np. Julian siedzi w klubie ze striptizem, w rogu siedzi striptizerka (ubrana! ;)) i patrzą na siebie przez 5 minut. Nagle widzimy jak patrzy na swoją matkę…. a w innym momencie wyobraża sobie Tajlandczyka z mieczem jak obcina ręce…. Może ten film ma jakąś ukrytą głęboką myśl, ale w takim razie ja się jej nie doszukałam, tak jak pozostali widzowie.
Przypuszczam, że gdzieś jest 1% ludzi, którzy uznają ten film za dobre kino i spodobają się im halucynacje bohatera lub „pięknie” śpiewane piosenki Tajlandczyka. Mnie, aby się spodobało to chyba sama musiałabym wziąć coś halucynogennego. ;)

Podsumowując „Tylko Bóg wybacza”: Ja sobie na pewno nie wybaczę straconego czasu :)                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...