środa, 4 grudnia 2013

Hobbit i Jego podróż na pustkowie Smauga

 
Źródło: youtube.com



Druga część przygód znanego nam bohatera Bilba już tuż tuż. 27 grudnia na ekrany polskich kin wejdzie film Hobbit: Pustkowie Smouga, którego już nie mogę się doczekać :) Przypomnę tylko, że nasz hobbit wraz z 13 krasnoludami i czarodziejem Gandalfem kierują się w stronę legowiska smoka Smauga w celu odzyskania złota, które ukradł.

Bardzo lubię książkę Hobbit tam i z powrotem i jak tylko usłyszałam plotki z 5 lat temu, że ma być ekranizacja, to bardzo się ucieszyłam. Ale jak doszły do mnie informacje, że film będzie w trzech częściach to już się lekko zdziwiłam. Książka owszem zawiera dużo przygód, informacji itp. ale chyba nie aż na trzy części. Książka jest cienka i przypuszczałam, że film będzie bardzo rozwleczony czasowo. Właściwie to się nie pomyliłam jeżeli chodzi o pierwszą część Hobbita. Nie zadowoliła mnie w pełni, dlatego teraz pokładam większe nadzieje… W drugiej części scenariusz napisało trzech gości w tym sam reżyser, następnie wymienili się tekstami, wnieśli poprawki/zmiany i wyszedł ponoć idealny scenariusz :)

Także sami musimy to ocenić, dlatego już teraz zapraszam do kina. Przyda się nam mała przerwa w obżarstwie świątecznym ;)

 Źródło: youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...