sobota, 22 lutego 2014

Twarożek z truskawkami- Dwoje do poprawki


Źródło: kadr z filmu Dwoje do poprawki
Pamiętam, jak bardzo chciałam ten film obejrzeć. Byłam przekonana, że pośmieje się do łez…. Kiedy już obejrzałam, to trochę zmieniłam zdanie odnośnie z jakiego gatunku jest film. Na pewno nie 100 procentowa komedia….

Film jest jednym z moich ulubieńców, ale nie w pierwszej dziesiątce. Jest zabawny, owszem, ale i dołujący :/ Jakby tak miało wyglądać moje małżeństwo po 30 latach, to faktycznie jest to przerażające. Film opowiada o Kay (Meryl Streep- świetna aktorka) i Arnoldzie (Tommy Lee Jones), którzy obchodzą 30 lecie małżeństwa. Wszystko niby jest w porządku, ale w tym związku czegoś naszej bohaterce brakuje…. Zainteresowania takiego jak kiedyś, okazania uczuć, przytulenia, rozmów oraz…. Seksu. Tak, seksu! Wiem, że co po niektórym się wydaje, że życie po 50 nie istnieje, jest tylko wegetacja i przygotowywanie się do śmierci…. Ja jednak jestem zdania, że czasy się zmieniają. Ludzie po 50tce chcą żyć na maksa, przeżyć coś jeszcze i być szczęśliwi ze swoją połówką. Ja, jak już wspomniałam, nie wyobrażam sobie takiej stagnacji jak nasi bohaterowie w filmie ;) (mam nadzieje, że czyta to mój mąż i sobie to zapamięta :p). Nie wiem, czy Wy również macie takie wrażenie, ale często obojętność w związkach jest już na początku - po paru latach małżeństwa, narzeczeństwa, itp. Często wygrywa praca po godzinach, pieniądze, koleżanki/koledzy, zabawa, czy nowa technologia i rozrywka dla mas, która wtargnęła do naszego życia i ugrzęzła.

Jednakże, nie wolno się poddawać i walczyć o siebie. Kay zapisuje siebie i naburmuszonego męża na terapię małżeńsko-seksualną. Mąż marudzi, że nie dość, że daleko musi jechać, to jeszcze płacić za stek bzdur. Kay traktuje ten wyjazd bardzo poważnie, dla niej to jest być albo nie być z Arnoldem.


Film jest zabawny, ale również wzruszający i pouczający.

MOJA OCENA FILMU: 8,5/10

Przed pierwszą wizytą u specjalisty, małżeństwo postanawia zjeść śniadanie. Arnold narzeka na ceny, w końcu zamawia to samo co mu żona codziennie serwuje w domu. Natomiast Kay zamawia twarożek z owocami. Niestety nie jest on pokazany, ale podchwyciłam pomysł na smaczne śniadanie. Wykonanie jest banalne, ale czasami te najprostsze rzeczy są najsmaczniejsze :) W sam raz na romantyczne śniadanie, podane do łóżka :D

Przepis na twarożek z truskawkami:

Składniki:

- Kostka białego, chudego sera
- 0,5 kg świeżych/mrożonych truskawek
- 3 łyżki cukru brązowego
- Sok z cytryny

Sposób przygotowania:

- Do miski wrzucamy ser oraz świeże lub odmrożone truskawki oraz cukier. Całość blend ujemy na jednolitą papkę. Skrapiamy sokiem z cytryny, mieszamy i kosztujemy. Dodajemy więcej cukru jeżeli uważamy, że jest za mało słodkie



Serek można podawać do kanapek. 




Ja polecam do naleśników plus sos czekoladowy :) Pycha! Tak dobre, że na drugi dzień mąż specjalnie wstał wcześnie rano przed pracą, aby je jeszcze raz zjeść ;)
 
 






                           SMACZNEGO!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...