wtorek, 3 czerwca 2014

Obrońcy Skarbów



Źródło: kadr z filmu Obrońcy Skarbów

Bardzo chciałam obejrzeć ten film, choćby dlatego, że lubię historię i aktorkę Cate Blanchett. Niestety trochę mnie zawiódł. Bardzo dobry temat do zekranizowania, a został tak pobieżnie przedstawiony. Oczekiwałam, że ta część historii zostanie bardziej dosadnie pokazana. Ta pazerność i głupota nazistów…. Historia pomimo, że ciekawa to jednak nie wciąga.

MOJA OCENA FILMU: 6/10

Film opowiada o kilku skromnych historykach, którzy dostają pozwolenie od Prezydenta Stanów Zjednoczonych na przekształcenie się na grupę agentów do zadań specjalnych. Za zadanie mają odnaleźć i ocalić skradzione skarby kultury, takich wielkich ludzi jak Leonardo da Vinci, Michał Anioł.
Źródło: kadr z filmu Obrońcy Skarbów

Jak już wspomniałam, pomysł oraz tematyka jest naprawdę bardzo interesująca. Pokazanie II Wojny Światowej z innej perspektywy. Jak Hitler chciał zrabować i przywłaszczyć sobie wielkie dzieła. Nie tylko je zachować dla siebie, ale również ich niszczenie. Palenie obrazów, książek to jeden z wielu, durnych pomysłów Hitlera… Niestety nie jestem w stanie powiedzieć co zawiniło na tak słabo sfilmowaną historię. Może niski budżet?

Wbrew mojej średniej ocenie i tak zachęcam do obejrzenia filmu. Chociaż jakiś procent części tej historii może nam przypomnieć i pokazać jak wyglądał ten etap naszej historii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...