środa, 9 lipca 2014

Niesamowity Spider-Man 2


Źródło: kadr z filmu Niesamowity Spider-Man 2
Niby wszystko podobne, a jednak inne. Niesamowity Spider-Man od tego „zwykłego”  różni się przede wszystkim aktorami!  Jeżeli chodzi o wątki to są one zbliżone do siebie, niektóre takie same, ale przedstawione w inny sposób- ciekawszy. Nie żebym narzekała na ten film, bo ciężko mi narzekać na filmy na podstawie komiksów, które uwielbiam. Niesamowitym Spider-Manem 2 będą zachwyceni wszyscy, którym pierwsza część się podobała. Ja do tego grona się zaliczam.

Starając się porównać tą wersję Spider-Mana do poprzedniej trylogii mogę śmiało powiedzieć, że jest o wiele lepsza. Przede wszystkim Tobey Maguire kompletnie mi nie pasował do tej roli, już samym swoim wyglądem mnie irytował ;) Miałam wrażenie, że jest cały czas fajtłapowaty i nie przemienił się wewnętrznie w ogóle, nawet będąc superbohaterem. Po drugie, Niesamowity Spider-Man jest o wiele ciekawszy w akcji, ma lepsze poczucie humoru, mniej romansidła i generalnie nie jest nudny. Niestety w trylogii nuda miała miejsce.

MOJA OCENA FILMU: 8/10

Tym razem Niesamowity Peter (Andrew Garfield) nie tylko musi walczyć z przestępcami i nowym wrogiem jakim jest Electro (Jamie Foxx),
Źródło: kadr z filmu Niesamowity Spider-Man 2

ale musi się również zmagać z obietnicą daną ojcu ukochanej Gwen (Emma Stone), której nie potrafi dotrzymać. Film warty obejrzenia, bardzo mi się podobał i dodam, że jest zaskakujący koniec…. :)

Źródło: youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...