czwartek, 16 października 2014

Nowość na blogu! Wyzwanie ;)



Źródło:http://matharguments180.blogspot.com/p/blog-page.html
Ostatnio mam tak mało czasu, że nie pamiętam kiedy i jaki ostatni wpis wrzuciłam na bloga. Przyznam, że nie podoba mi się to ;) Wpadłam na pewien pomysł. Co prawda zrodził się z myśli, że muszę jakoś wygospodarować więcej czasu, że muszę się zmobilizować, postawić sobie jakąś poprzeczkę. Ciąg myśli doprowadził mnie do pomysłu postawienia sobie nie tylko wyzwania, ale również wzbogacenia bloga o kolejny dział: Menu Bohaterów. Wyzwania będą polegały na zrealizowaniu wszystkich przepisów (w określonym terminie) z książek kulinarnych, które powstały na podstawie popularnych filmów lub seriali. Jeżeli to co napisałam nie jest do końca jasne to na pewno mój kolejny wpis wszystkie wątpliwości rozdmucha.... :D :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...