niedziela, 6 grudnia 2015

Szaszłyki serwowane przez Edwarda Nożycorękiego

Źródło:kadr z filmu Edward Nożycoręki


Zainspirowana filmem, postanowiłam na kolację zrobić szaszłyki. W ogóle o filmie sobie przypomniałam nie dawno, czytając o Timie Burtonie i jakież było moje zdziwienie, że ten film również do niego należy. Oczywiście film pierwszy raz oglądałam jak byłam mała i wtedy strasznie płakałam, że tak źle traktują Edwarda, że biedny nie ma dłoni.. ;) W każdym razie wróciłam do niego nie dawno i może już nie płakałam :p, ale nadal był mi smutno w pewnych momentach.

Polecam :)



Źródło: kadr z filmu Edward Nożycoręki

Przepis na szaszłyki:

Przygotowanie: w piekarniku lub na grillu elektrycznym; Porcja dla dwóch osób

Składniki: (oczywiście proponuje jeszcze inne kombinacje)



- Dobry kawałek kiełbasy
- 1 cebula
- ½ czerwonej papryki
- 1 cukinia
-15 dag pieczarek

Sposób przygotowania:

- Warzywa umyć, cebulę i pieczarki obrać. Kiełbasę pokroić na grubsze plastry, tak samo cukinię i paprykę. Pieczarki przekroić na pół, cebulę na plasterki
- Ponadziewać składniki na patyki do szaszłyków
- Gotowe szaszłyki piec w piekarniku lub na patelni do grilla (lub elektrycznym grillu)


Smacznego!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...