wtorek, 2 lutego 2016

Kanapka agenta Fitza




Nie jednokrotnie wspominałam, jak bardzo uwielbiam filmy z superbohaterami . Tak więc, kiedy zobaczyłam reklamę serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y” to na początku byłam lekko zdezorientowana, o co kaman. Zauważyłam, że występuje w nim agent Coulson, postać która przewija się w filmach Marvela (Iron Man, Avengers, itp.) i postanowiłam sprawdzić cóż to jest za nowy twór telewizyjny. Serial okazał się całkiem niezły, na początku drażniły mnie pewne sceny, dziecinne zachowania agentów Fitza i Simmons, ale serial się rozkręcił i mnie wciągnął :)


 
Źródło: kadr z serialu "Agenci T.A.R.C.Z.Y", s.2. odc.16.

Oczywiście serial opowiada o niczym innym jak o ratowaniu naszego świata przed różnego typu dziwolągami, wariatami itp. ;) Generalnie polecam :)
Wątków kulinarnych to tam za dużo nie ma. Skoro wybrałam kanapkę to możecie się domyśleć, że wiele więcej nie można uchwycić ;) Jednakże ta kanapka przewinęła się z dwa razy, tak konkretnie i brzmiała całkiem apetycznie. Na żywo jest jeszcze lepsza ;) W serialu sandwich jest z dodatkiem sosu aioli, ja obecnie nie mogę jeść surowych jajek także ten składnik pominęłam.

Źródło: kadr z serialu "Agenci T.A.R.C.Z.Y", s.2. odc.16.



Przepis na kanapkę agenta Fitza:

Składniki:

- Bagietka
- Garść roszponki
- Kilka plasterków mozzarelli bufalo
- 2-3 plasterki szynki prosciutto

Pesto:
- 1 doniczka świeżej bazylii
- ½ ząbka czosnku
- 3 łyżki orzeszków Pini
- 3 łyżki tartego parmezanu
- Około 2/3 oliwy z oliwek
- Przyprawy: sól i pieprz

Sposób przygotowania:

- Wszystkie składniki na pesto ucieramy w moździerzu lub miksujemy. Na końcu przyprawiamy solą i pieprzem


- Bagietkę kroimy wzdłuż, smarujemy pesto obie połówki. Układamy roszponkę, szynkę oraz plasterki mozzarelli i gotowe


- Kanapka najlepiej wg mnie smakuje jako panini. Polecam wsadzić ją do opiekacza do kanapek lub jak ja, opiec na grillu elektrycznym

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...