poniedziałek, 6 stycznia 2014

Podsumowanie...

Po krótkim urlopie czas wracać do rzeczywistości i powoli rozkręcać obroty, niczym chomik w kółku ;) Mam nadzieje, że święta spędziliście równie miło jak ja, a brak mojej obecności na blogu nie sprawił, że teraz nikt go nie odwiedzi ;) O nie nie, blog nie umarł, już od jutra kolejne inspiracje.

Stronka ma mały lifting, ale taki pici pici, że pewnie większość z Was by go pewnie w ogóle nie zauważyła, gdybym o tym nie wspomniała. Pojawiła się również nowa zakładka "*Od kuchni", jakby kogoś interesowało kim ja w ogóle jestem, o co chodzi z tym blogiem itp. Gdzieś przeczytałam, że ponoć profesjonalne blogi powinny mieć stronkę o autorze (hehe). Baa! więc nie mogę być gorsza, poza tym mój blog jest przecież  profesjonały ;)

Podsumowując rok 2013 mogę powiedzieć, że był świetny. W każdym razie nie mogę narzekać i był na pewno lepszy od 2012 roku. Poza tym pewnego, pięknego dnia olśniło mnie na założenie tego bloga i tutaj również pomysł jak na razie wypalił. Nie wiem czy jest się czym chwalić, ale obecnie (średnio) mojego bloga odwiedza 100 osób dziennie, a bardzo często nawet ponad 140 osób! Wiem, że co po niektórzy z Was teraz się śmieją, że to mało itp. Ja akurat cieszę się z każdego małego sukcesu. Tak się składa, że obstawiałam tylko rodzinę i paru znajomych, że będą od czasu do czasu wpadali na hollywoododkuchni.blogspot.com. Dla mnie mój blog jest a'la książką kucharską. Zamiast w formie papierowej, gdzie stare, odpadające kartki wędrowały sobie między okładkami, mam miejsce gdzie jest wszystko poukładane. Przy okazji mam możliwość dzielenia się przepisami z Wami :)

Najczęściej odwiedzane przepisy w 2013 roku:

1 miejsce: CIASTKA OWSIANE z  serialu Gotowych na Wszystko
2 miejsce: SPROŚNE CIASTO Z DYNI z filmu Kelnerka
3 miejsce: DOUGHNATY z filmu The Simpsons movie
4 miejsce: SUFLET CZEKOLADOWY z serialu Gotowe na Wszystko
5 miejsce: PIZZA ITALIANA z filmu Jedz, módl się, kochaj
6 miejsce: TORT z filmu Faceci w czerni cz. 3
7 miejsce: CIASTECZKA CIOTKI PETUNI z filmu Harry Potter i kamień filozoficzny
8 miejsce: MOUSSAKA z filmu Moje wielkie greckie wesele
9 miejsce: KOLOSANKI Z KRAINY CZARÓW z filmu Alicja w Krainie Czarów
10 miejsce: APPLE PIE z filmu American Pie

Bardzo się cieszę i zapraszam do dalszej "lektury" i nowych odsłon kulinarno - filmowych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...